Feedback på borgerkontakten

Fagprofessionelle, der arbejder med mennesker, kan lære meget af den feedback, de får. Hvad virkede godt i en samtale? Hvordan forstod borgeren mødet? Hvordan kan samarbejdet og kommunikationen mellem den professionelle og borgeren udvikles, så der skabes klarhed og retning?

Få struktureret og konstruktiv feedback på de professionelle samtaler, mens borgeren selv er tilstede, så den fagprofessionelle kan få mulighed for at lære noget betydningsfuldt om sig selv, sin position og sin måde at arbejde med borgeren på! I Supervisionshuset har vi udviklet et koncept, hvor feedback er et effektfuldt redskab til udvikling af den professionelle kommunikation.

Der arbejdes med feedback i 1:1 samtaler, og derudover kan der arbejdes med oplæg, idé- og erfaringsudveksling og fællesgørelse af temaer, der handler om borgerkontakten, i det samlede team eller i afdelingen som helhed, fx i seminar-form, som Supervisionshuset tilrettelægger.

Kontakt os for at høre nærmere om mulighederne